søndag 18. november 2007

Hva med «Thanks Dad, we love it»?

Her kjøper jeg inn en tyggeposeduppeditt som gjør at den lille tannsettende makuleringsmaskinen skal kunne gomle på frukt og grønnsaker og annen moro uten å automatisk sette dem på tvers i halsen og krepere på smertefullt vis.

Men så viser det seg altså, i en liten snakkebobletekst i nederste venstre hjørne av emballasjen, at jeg ikke er i målgruppa for produktet engang. «Thanks Mom We love it» står det. Skandale! Det er sånn at jeg nesten vurderer å ta produktet med tilbake til butikken for å klaske det indignert i disken og si at de må gjøre bedre enn dette.


1 kommentar:

Anonym sa...

Tenkte på akkurat det samme da jeg kjøpe Baby Feeder-dingsen! På dette området er det imidlertid mye upløyd mark. Kan eksempelvis nevne såkalte "Babybøker" (så stor/lang/morsom var du når du var x antall år&måneder-type bøker). Det vrimler av "Første gang mamma trillet meg" og "Mamma lo alltid godt når jeg...." Disse utfyllingsfeltene er ganske underholdende generelt sett også. Ta deg en tur i bokhandelen:-)